Íme az új Ford Puma kategóriaelső csomagtérrel és takarékos mild hybrid hajtással.

2019.06.25
A Ford végre bemutatta az új Ford Puma modellt. Ez az új városi terepjáró tökéletesen egyesíti a lenyűgöző külső formaterv, a kategóriaelső csomagtér és a kifinomult mild-hibrid hajtáslánc előnyeit.

A 48 voltos EcoBoost Hybrid technológia élvezetes teljesítményt, gyors gázreakciókat és kedvező üzemanyag-fogyasztást biztosít. A mild hibrid hajtás észrevétlenül egyesíti az elektromos nyomaték-rásegítést és a csekély súrlódású, háromhengeres, akár 155 lóerős 1,0 literes EcoBoost benzinmotor működését.


A Stop & Go funkcióval kiegészített Adaptív Sebességtartó Automatika, a közlekedési tábla felismerés és a sávtartó automatika hasznos az országúton, és az araszoló városi forgalomban egyaránt. Mindemellett a Puma a kategória első olyan modellje, amely kézhasználat nélkül nyitható csomagtérajtót és derékmasszázs ülés technológiát is kínál.

Az új Ford Puma már bevezetésekor is kielégíti a vásárlók egyéni igényeit, hiszen az autó a sportos Puma ST-Line és a stílusos Puma Titanium változatban is megrendelhető lesz.


11 élénk külső fényezéssel rendelhető meg, lenyűgöző stílusához szinte példátlan praktikum társul; ennek egyik legfontosabb eleme a mindennapos pakolási problémákra gyakorlatias megoldásokat kínáló, innovatív kialakítású csomagtér, amely a kategória legnagyobb, 456 literes térfogatával büszkélkedhet. A Puma csomagterének padlója akár egy kézzel is egyszerűen beállítható három különböző pozícióba, hogy a hátsó traktus tökéletesen igazodjon a pillanatnyi igényekhez.

A Ford ebben a szegmensben most először kínál kézhasználat nélkül nyitható csomagtérajtót. Az autós így akkor is hozzáfér a csomagtérhez, ha mindkét karja tele van csomagokkal, gyerekekkel vagy sportfelszereléssel, hiszen a nyitáshoz elég, ha meglendíti a lábát a hátsó lökhárító alatt.

A Puma vásárlói az elsők közt élvezhetik a Ford kifinomult mild hybrid hajtásának előnyeit, amelynek magasabb teljesítménye és élénk gázreakciói alacsonyabb üzemanyag-fogyasztás mellett is biztosítják a Fordok jól ismert vezetési élményét. A 125 és 155 lóerős változatokban kínált intelligens, önvezérlő mild hybrid rendszer folyamatosan ellenőrzi, hogyan használja a vezető a járművet, és ennek alapján dönti el, mikor és milyen intenzitással töltse az akkumulátort, és hogy mikor használja fel az abban tárolt energiát.

A vásárlók modern Ford EcoBoost benzinmotorok és Ford EcoBlue dízelek közül választhatnak majd, amelyekhez alapáron jár az üzemanyag-fogyasztást tovább csökkentő Auto Start-Stop technológia. Ezek az erőforrások rövid úton, gyorsan kapcsolható hatfokozatú manuális sebességváltóhoz csatlakoznak.

A 12,3 colos, teljes mértékben konfigurálható digitális műszeregységen az autósok a saját ízlésükhöz igazíthatják – és fontossági sorrendbe állíthatják – a vezetéssegítő technológiák és a műholdas navigáció információit. A 24 bites ’true colour’ digitális műszeregység részletgazdagon, nagy felbontásban, könnyen felismerhetően, teljes színskálában és nagy fényerővel jeleníti meg a vizuális információkat, így azok könnyebben felismerhetők, és leolvasásuk kevésbé fárasztja a szemet.

Kapcsolódó videó:



Oldalainkon HTTP sütiket használunk, a jobb működésért. További információk