Az „állítólagos” Ford-UAW megállapodás új modellek megjelenését vetíti előre

2019.11.26
Az „Elektromos Transit” és egy másik "új termék" is egy elcsípett Twitter-üzenet részét képezik. Az Egyesült Arab Emírségek részéről nemrégiben bejelentett bojkott a General Motors ellen még mindig friss emlékként él az Egyesült Államok autóipari közösségeinek körében. Az USA-ban a Ford és az egész autóipari szakszervezet is arra törekszik, hogy elkerülhetőek legyen az ilyen szankciók, és erre úgy tűnik, már létre is jött a felek között egy előzetes megállapodás. Még igaz ezt jóvá kell hagyni, de különösen érdekes egy kiszivárgott fénykép tartalma, amelyet Michael Martinez tett ki a Twitterre, és ennek üzenete a Ford „állítólagos” komoly beruházását körvonalazza.


A szöveget átfutva láthatjuk, hogy megemlítenek egy teljesen új elektromos Transitot, amely a vállalat Kansas City-ben található összeszerelő üzemében készülne. A Lincoln Continental-t, mely a vállalat Flat Rock-i üzemében készül, szép lassan kivezetik a piacról. Az igazán érdekes rész azonban a Twitteren kiszivárogtatott fotó alján található, ahol megemlítenek egy „új termék”-et, amelyet 2023-ban fognak elindítani a Ford Avon-tónál található (Ohio állam) összeszerelő üzemében. A létesítmény számos haszongépjárművet gyárt, beleértve a Ford E-sorozatát, közepes teherbírású teherautókat és külön alvázfülkéket is.


Ez most azt jelenti, hogy a Ford teljesen új haszongépjárművel jelentkezik a közeljövőben? Nos, a válasz erre nem teljesen egyértelmű. Ebben az összefüggésben az új termék utalhat egy teljesen új járműre, amelyet a Ford fejleszt / fejlesztett, vagy egyszerűen csak azt jelenti, hogy már most is létezik egy új termék az Ohio-i üzemben, amelyről a Ford még nem rántotta le a leplet.

Ezenkívül ez a tweet még a Ford és az Egyesült Arab Emírségek közötti „állítólagos” ideiglenes megállapodás egyes részeit is bemutatja, vagyis az, amit a fotón látunk, valószínűleg nem lesz kőbe vésve. Nyilvánvaló, hogy több itt a kérdés, mint a válasz, ezért újságírók hada lépett kapcsolatba a Forddal, hogy pontosítsák a látottakat. Sajnos a Ford azt válaszolta a sajtó képviselőinek, hogy a társaság nem hozhat nyilvánosságra semmilyen információt a jövőbeli termékeikkel kapcsolatban.

Van még egy dolog, amit érdemes itt megjegyezni. Júliusban arról szóltak a hírek, hogy a Ford és a Volkswagen közötti partnerség jelentősen kibővült, többek között azért is mert a Ford a Volkswagen MEB architektúráját használja a teljesen új elektromos járművei gyártásához. A kérdés felmerül, vajon véletlen az egybeesés, hogy ez a termelés is 2023-ban kezdődik? Vagyis éppen hat évvel azután, amikor a VW már elegendő alkatrészt leszállított a Ford számára 600 ezer új jármű gyártásához? Nem szeretnénk kombinálni, de túl sok itt a véletlen...

Kapcsolódó videó:





Oldalainkon HTTP sütiket használunk, a jobb működésért. További információk