A Ford vezette be az iparág legjobb feltöltési ökoszisztémáját

2020.02.20
Azért, hogy a vásárlók minél magabiztosabban és zökkenőmentesebben válthassanak át az elektromos autózásra, a Ford mindent megtesz egy integrált töltési infrastruktúra felállításáért, ami stabil hátteret szolgáltathat a plug-in hibrid és tisztán elektromos hajtású autók használatához.



A Ford a következő három év során 1000 darab feltöltő pontot épít ki európai létesítményeiben, hogy munkatársai egyszerűbben és kényelmesebben tölthessék járműveiket. A vállalat emellett az IONITY konzorciumnak is alapító tagja és részvényese; a társulás célja, hogy az idei év végig 400 gyorstöltő állomást létesítsen a legfontosabb európai helyszíneken. Az állomások 350 kW kapacitása jelentősen csökkentené a napjainkban szokásos feltöltési időt, ami ideális megoldás a hosszú távú utazások során. Az IONITY töltőpontokat a Ford vásárlói kedvezményes áron használhatják majd.


A NewMotion céggel kialakított együttműködésnek köszönhetően (és a FordPass Connect fedélzeti modem használatával) a FordPass alkalmazás Európa legnagyobb és leggyorsabban növekvő feltöltő hálózatához biztosít csatlakozási lehetőséget, ahol a Ford ügyfelei 21 ország több mint 125.000 töltőpontjára számíthatnak. Praktikus megoldás, hogy a vásárlók a különböző piacokon egyszerűen, ugyanazzal az ügyfélfiókkal kezdeményezhetik és fizethetik ki a feltöltést.

Segítség a vásárlóknak, hogy elektromos autózásra válthassanak


A Ford kezdeményezése, a Go Electric Roadshow egy egyedülálló, interaktív rendezvénysorozat, aminek célja, hogy az emberek jobban megértsék az elektromos hajtási technológiákat, illetve kipróbálhatják, melyik megoldás a legmegfelelőbb számukra.

A híres londoni Marble Arch diadalívnél útjára induló, 6 hónapon át tartó Go Electric Roadshow a várakozások szerint 4 millió látogatót vonz majd az Egyesült Királyságban. A Go Electric élménykiállítás ezután hét európai országban, többek közt Franciaországban, Németországban és Hollandiában is megjelenik majd. A roadshow interaktív programjai segítenek, hogy az emberek ne érezzék rejtélyesnek és idegennek az autók elektromos hajtását, és tájékoztatást nyújtanak mindazoknak, akik nem tudják eldönteni, hogy melyik elektromos hajtási mód illik leginkább az igényeikhez.


A Ford nemrégiben rendelt meg egy közvélemény-kutatást, amiből kiderült, hogy az emberek háromnegyede szívesen lenne valamikor egy elektromos autó tulajdonosa. A megkérdezettek közel fele (45 százalék) szerint az ilyen autók legnagyobb előnye, hogy nem kell megállni tankolni. Ugyanakkor 40 százalékuk bevallja, hogy keveset vagy éppen semmit nem tud az elektromos autókról, ami azt jelenti, hogy aligha fognak a közeljövőben a benzinről az áramra váltani. Majdnem minden második ember (49 százalék) szerint az a legnagyobb gond az elektromos autózással, hogy kevés a feltöltő pont.

A Ford mindig is arra törekedett, hogy a lehető legtöbb ember számára tegye elérhetővé az autókat és a technológiákat, és most ugyanezt szeretnénk elérni az elektromos hajtások bevezetésével is. 2021 végéig 18 ilyen járművet vezetünk be az európai piacokon, így minden vásárlónk számára képesek leszünk olyan elektromos megoldást kínálni, ami passzol az anyagi lehetőségeihez és az igényeihez,” nyilatkozta Rowley. “Ez a kontinenst átszelő roadshow segít közel hozni az elektromos autózást az emberekhez, és részletesen tájékoztatja őket arról, melyik megoldás a legjobb az életmódjukhoz.

Kapcsolódó videó:




Forrás: Ford Europe


Oldalainkon HTTP sütiket használunk, a jobb működésért. További információk