A Ford új kiskereskedelmi élményt mutat be a jobb ügyfélélmény érdekében

2025.11.10
A Fordnál megértik, hogy a jármű felfedezésének, vásárlásának és szervizelésének módja folyamatosan fejlődik.



A Ford bemutatott egy új, egységes globális kiskereskedelmi élményt, amelyet a világ minden táján működő Ford-kereskedőkkel közösen fejlesztettek ki, hogy megfeleljen ezeknek az igényeknek.

Ez a megközelítés zökkenőmentes lehetőségeket kínál, akár online böngészést, akár személyes márkakereskedési látogatást szeretne az ügyfél, biztosítva, hogy a Forddal való utazás minden lépése zökkenőmentes legyen – a jármű kiválasztásától az azt követő minden szervizidőpontig.



Mint mindig, ebben az élményben is a Ford az ügyfeleit helyezi mindennek a középpontjába. Az új formatervezési szabványt, a Ford Signature 2.0-t globális kereskedőikkel közösen alkották meg, évek tapasztalataira építve, és a viselkedéstudományt az emberközpontú tervezéssel párosítva a tartós kapcsolatok elősegítése érdekében.

A dizájn a Ford globális márkastratégiáját valósítja meg azáltal, hogy lehetőséget kínál az ügyfeleknek a Ford izgalmas termékeinek felfedezésére, miközben bizalmat és közösséget építenek a márkakereskedéssel.



Annak érdekében, hogy támogassák a márkakereskedések munkatársait ennek az ígéretnek a teljesítésében, a Ford vendégélmény-képzést is biztosít a márkakereskedések munkatársainak világszerte, a szolgáltatásra, a kommunikációra és az ügyfelek igényeinek előrejelzésére összpontosítva.



Az új kiskereskedelmi élmény négy alapelvre épül

1) Vendéglátás mindenekelőtt: A márkakereskedések munkatársai márkanagykövetként szolgálnak, külön vendéglátóhelyiségekkel a beszélgetésekhez. Az ételek és italok a bemutatóteremből és a szervizterületről is elérhetők.

Értékesítés és szerviz bárhol: Rugalmasság az ügyfelek számára, hogy kiválaszthassák, melyik környezetet – hagyományos bevásárlóközpontot vagy vendéglátóhelyet – részesítik előnyben az üzletkötéshez.

Műveleti kiválóság: Hatékony tervezés a folyamat és a funkcionalitás optimalizálása, valamint a vendégélmény javítása érdekében, különös tekintettel az alkalmazotti terekre.

Fedezze fel a Fordot: Magával ragadó márkaélmények, ahol az ügyfelek megtekinthetik, megérinthetik és megismerhetik a termékeket, tartozékokat és technológiát.

A Ford azt is biztosítja, hogy mindenki könnyedén ötvözhesse a digitális és a személyes interakciókat. Ez már jelenleg is elérhető az összes Ford modellhez az Egyesült Államokban és 15 európai piacon, az ügyfelek online vagy offline is összeállíthatják, árazhatják és folytathatják vásárlásukat a helyi márkakereskedőnél.

Az ügyfelek a telefonjukról is elkezdhetik a vásárlást, és személyesen is befejezhetik, vagy a teljes tranzakciót digitálisan is lebonyolíthatják.



A szolgáltatást igénybe vevő ügyfelek számára továbbra is a kényelem a legfontosabb. A Ford Pickup & Delivery szolgáltatással a márkakereskedés felveszi a járművet, elszállítja a márkakereskedésbe, majd a munka befejezése után visszaküldi. A rutinszolgáltatások elvégzéséhez a Ford Mobil Szerviz minősített technikusokat küld az ügyfél által preferált helyszínre.

A harmadik negyedévig a Ford világszerte 3,8 millió távoli élményt kínált, beleértve a Pickup & Delivery és a Mobil Szerviz szolgáltatást.



Idén több mint 20 márkakereskedés nyílik 10 országban az új kiskereskedelmi élménnyel, beleértve a Brazíliában és az Egyesült Államokban most megnyílt üzleteket is.

2026 végére 110 új üzlet nyílik Michigantől Missouriig, Vietnamtól Dél-Afrikáig, amelyek mind készen állnak majd arra, hogy segítsék a Ford ügyfeleit egy izgalmas új fejezetet kezdeni.





Forrás: Ford Global Media
Oldalainkon HTTP sütiket használunk, a jobb működésért. További információk