A Ford Pro bemutatta a Ranger PHEV modellt, amely forradalmasítja az európai pickup élményt

2024.10.10
A Ford Pro a konnektorról tölthető hibrid pickupok új útját járja a vadonatúj Ranger PHEV-vel, amely nemrég debütált az IAA TRANSPORTATION kiállításon.

A kompromisszumok nélküli új modell teljes Ranger vontatást, hasznos teherbírást és terepteljesítményt kínál, csak elektromos vezetési képességgel, megerősítve a Ford Pro európai pickup vezető szerepét, és kiterjesztve a Ford Pro akkumulátoros elektromos és plug-in hibrid járművek átfogó választékát.



Az akár 690 Nm forgatónyomaték – a sorozatgyártású Ranger legnagyobbja – és a csak elektromos járművekhez tartozó, több mint 45 km-es hatótávolság fokozza a legújabb Ranger modell prémium vonzerejét. A Ranger PHEV a Pro Power Onboardot is bevezeti a Ranger termékcsaládba, lehetővé téve az ügyfeleknek, hogy akár 6,9 kW-os külső gépeket (szerszámokat) közvetlenül a fedélzeti akkumulátorról tápláljanak, ahelyett, hogy generátorra lenne szükségük.



A Wildtrak és XLT sorozat mellett a Ford Pro bemutatta az új Stormtrak PHEV modellt is.

A vadonatúj Ranger PHEV kéz a kézben nyújtja az elektromosítás előnyeit azzal a keményen dolgozó teljesítménnyel, amely hűséges rajongótábort teremtett a Rangernek Európában. Tökéletesítettük első európai PHEV pickupunkat, hogy rendkívül hatékony eszköz legyen a munkához és a terepen való közlekedéshez, valamint egy prémium járművé vált, amely kényelmes, csatlakoztatható és csak elektromos járműként is alkalmas a családi feladatok ellátásához.” – mondta Hans Schep, a Ford Pro, Európa vezérigazgatója.



A Ranger PHEV modellt a dél-afrikai Silvertonban gyártják, az első vevői szállítások 2025 tavaszától várhatóak. Az új modell csatlakozik a meglévő dízelmotoros Ranger-kínálathoz Európában, így a Ranger jobban megfelel a vásárlók változó igényeinek és a helyi károsanyag-kibocsátási szabályozásnak is.

Csatlakoztatható tápellátás a pickupokban

A vadonatúj PHEV 2,3 hajtáslánc a Ford 2,3 literes Ford EcoBoost benzinmotorját és 10 sebességes automata sebességváltóját 75 kW-os villanymotorral és 11,8 kWh (használható) akkumulátorral kombinálja. Az így kapott 690 Nm-es nyomaték a valaha gyártott Ranger legmagasabb értéke, és 279 LE-vel a PHEV-változat nagyobb teljesítményt produkál, mint egy 3,0 literes Ranger V6-os turbódízel.

Az új moduláris hibrid sebességváltó integrálja a Ranger PHEV e-motorját a motorházba, hogy lehetővé tegye a hibrid vezetést. Az akkumulátor egyfázisú, 16 amperes töltővel kevesebb mint négy órát vesz igénybe, hogy 45 km-t meghaladó hatótávolságot érjünk el tisztán elektromos üzemmódban.

A Ranger PHEV ugyanazt a keményen dolgozó teljesítményt nyújtja, mint amivel a dízel- és benzinüzemű Ranger rajongók légióit váltotta ki világszerte. A Ranger PHEV kezelői továbbra is 1 tonnáig szállíthatnak hasznos terhet, vontathatnak 3500 kg-ig, és élvezhetik a Ranger legújabb e-4WD rendszerének, a két tartományú osztómű és a hátsó differenciálzár kombinációjával a terepre való magabiztosságát. . A vontatási akkumulátor speciálisan kialakított keretsínek közé lett beépítve.



Az e-motor lehetővé teszi a Ranger PHEV számára, hogy elektromos vezetési képességet biztosítson, a járművezetők pedig kiválaszthatják, hogy mikor és hogyan használják az akkumulátort az Auto EV, EV Now, EV Later vagy EV Charge módok használatával.

Az ügyfelek az elektromos motor regeneratív fékezését és a megnövelt nyomatékot is élvezhetik vontatáskor, nagyobb rakomány mozgatásakor vagy olyan megerőltető terephelyzetekben, mint a sziklamászás vagy meredek emelkedők. A Ford mérnökei a felfüggesztés beállítását is felülvizsgálták az optimális kényelem, valamint a biztos terepen és terepen való teljesítmény érdekében, figyelembe véve a Ranger PHEV egyedi alvázát és súlyeloszlását.

Ahol elérhető, a Ford Pro Home Charging lehetővé teszi a tulajdonosok számára, hogy olcsóbb éjszakai tarifák mellett ütemezzék a töltést, és a Ford arra számít, hogy a hibrid hajtáslánc üzemanyag-megtakarítást eredményez a Ranger nagyobb lökettérfogatú V6-os dízelmotorjához képest.

A Ranger PHEV Pro Power Onboard technológiája támogatja azokat az ügyfeleket, akik szeretnék kihasználni azt a lehetőséget, hogy egy munkaterületen vagy kempingben egyidejűleg áramellátást biztosítsanak a munkaszerszámoknak és berendezéseknek anélkül, hogy generátorra lenne szükségük. A rendszer alapkivitelben 2,3 kW-ot kínál, de az ügyfelek választhatnak egy 6,9 kW-os opciót is, két 15 amperes kimenettel a raktérben, amelyek mindegyikéből 3,45 kW áll rendelkezésre, hogy megfeleljen a nagyobb teherbírású berendezések igényeinek is.

A Stormtrak kiadás magas színvonalú specifikációt kínál


- Egyedülálló Stormtrak technikai jellemzők: 18 hüvelykes könnyűfém keréktárcsákkal, méhsejt-ráccsal, sárvédő szellőzőkkel és matricakészlettel;
- Matrix LED fényszórók, Flexible Rack rendszer, Pro Trailer Backup Assist és egy 360 fokos kamera alapfelszereltség a maximális funkcionalitás érdekében;
- Csak a Stormtrak esetében új Chill Grey festékszín, de Agate Black fényezéssel is kapható;
- Luxuskabin 10 hangszórós B&O hangrendszerrel és egyedi belső anyagokkal;



Mint minden Ford Pro járművet, a Ranger PHEV modellt is átfogó szervizcsomag, töltés, intuitív szoftver és rugalmas finanszírozás támogatja a tulajdonlás egyszerűsítése, a termelékenység javítása és az üzemeltetési költségek csökkentése érdekében. Sok Ranger-ügyfél kettős felhasználású kisvállalkozás, akik hét közben a munkájukhoz használják pickupjaikat, hétvégén pedig szabadidős céllal közlekednek vele: a FordPass alkalmazás útközben támogatja őket jármű-egészségügyi és biztonsági riasztásokkal. A nagyobb flottával rendelkező vállalatok és irodai vezetők felhasználhatják a Ford Pro Telematics adatait a járműveik hatékonyságának és üzemidejének optimalizálására. A Ford Pro új digitális naplója pedig megkönnyíti a futásteljesítmény nyomon követését az egyszerűbb elszámolás érdekében.

Itt válogathatsz a készleten lévő Ford modellek közül:


Forrás: Ford Global Media

Oldalainkon HTTP sütiket használunk, a jobb működésért. További információk