A Ford meghirdeti az új, teljesen elektromos E-Transit kisteherautó európai vásárlói próbaprogramját

2021.05.07
A teljesen elektromos Ford E-Transit kisteherautó és az új átalakított fülkés-alváz modellek készen állnak a tesztekhez, amelyeket első körben a szupermarketek kiszállítóival, illetve közüzemi szolgáltatókkal indítanak el.

A Ford globális haszongépjármű-kiválósági központjában összeállított prototípusok valós tesztelése segíteni fog a Fordnak abban, hogy javíthassa az ügyfelek tapasztalatait az E-Transit üzemeltetésével kapcsolatban.

Az E-Transit teljesen elektromos hajtáslánca segíti az ügyfeleket az emisszió csökkentésében, míg az alacsonyabb üzemeltetési költségek és az új generációs csatlakozás javítja a termelékenységet.



Az E-Transit járművek prototípusai most csatlakozhatnak a kijelölt flottákhoz, hogy a kihívásokkal teli valós körülmények között mérjék fel a járművek terhelhetőségét a szupermarketek házhoz szállítási szolgáltatásaiban, a postai szolgáltatásokban, illetve a közüzemi szektor legnagyobb vállalatainál Németországban, Norvégiában és az Egyesült Királyságban.

"A valós körülmények között zajló kísérletek fontos lépései most a teljesen elektromos E-Transit piaci bevezetése előtt, így segít információt kapni számunkra arról, hogy a különböző iparágak ügyfeleinek miképp képes ez az új technológia segíteni a termelékenység növelésében, a kibocsátás nélküli energia felhasználásával." - mondta el a sajtónak az E-Transit vezető programmérnöke.

A Ford európai vásárlói próbái az E-Transit átfogó fejlesztési programjának részét képezik a 2022 tavaszi bevezetés előtt. A tesztek célja, hogy megerősítsék, a teljesen elektromos kisteherautó megfelel a széles választék igényeinek.

A Ford mérnökei a kísérletek adatait felhasználják az E‑Transit következő generációs járműtechnikájának és tartománykezelési funkcióinak finomításához, hogy optimalizált működési élményt kínáljanak az ügyfelek számára.

A próbában részt vevő járművek prototípusa - amelyet a Ford globális haszongépjármű-kiválósági központjában, Duntonban (Egyesült Királyság) állítottak össze - tartalmazni fogja az E-Transit kisteherautót és annak a fülkés-alváz változatát is kisebb átalakításokkal, beleértve a hűtőkocsikat, a dobozos kisteherautókat, a dobozokat és a belső állványokat. Az európai E-Transit ügyfeleknek a kezdetektől fogva nagy választékot kínálnak a karosszéria, a hossz, a tetőmagasság és a bruttó járműtömeg opciók közül, amelyek 25 lehetséges változatot kínálnak, s így a vállalkozások széles körének felelhetnek meg.

Az E-Transit terhelési területe hasonló a dízelüzemű Transit modellekhez, az átalakítás megkönnyítése érdekében, és lehetővé teszi a Transit üzemeltetői számára, hogy újból felhasználják a meglévő állványokat a teljesen elektromos kisteherautóval is. Az iparági első ProPower Onboard rendszer akár 2,3 kW teljesítményt is biztosít a szokásos csatlakozókon keresztül az áramátalakításokhoz és a vezetőfülkében, illetve a raktér területén lévő berendezésekhez. A hasznos terhelhetőség a kisteherautókon max. 1616 kg, a fülkés-alváz modelleknél pedig 1967 kg.

Az E-Transit teljesen elektromos hajtáslánca 200 kW teljesítményig képes a célzott, legfeljebb 350 km-es WLTP-hatótávolságot teljesíteni. Az operátorok ezen kívül élvezhetik az új SYNC 4 technológia előnyeit, beleértve az egyszerűen használható 12 hüvelykes képernyőt és a rendelkezésre álló felhőhöz csatlakoztatott navigációt, amelyekhez az automatikus vezeték nélküli szoftverfrissítések is rendelkezésre állnak.

A Ford a belső égésű motorral felszerelt modellekhez képest körülbelül 40 százalékkal alacsonyabb karbantartási költségekre számít.

Kapcsolódó oldal:

Ford Transit járművek széles választékban már online is megrendelhetőek!

Kapcsolódó videó:




Forrás: Ford Europe

Oldalainkon HTTP sütiket használunk, a jobb működésért. További információk