A Ford kiadta a 2020 évre szóló globális trendjelentését

2019.12.16
A Ford Trends 2020-as jelentése (a 8. éves jelentés) azt mutatja, hogy az emberek sokkal inkább ki vannak téve a változásoknak, amelyeket látnak a világban - és egyre nehezebben bíznak meg az új márkákban, mint a múltban. .

A felnőttek 45%-a világszerte azt mondja, hogy rendszeresen magányosnak érzi magát, jelezve így egy lehetőséget a vállalatok és márkák számára, hogy segítsenek az embereknek megtalálni a kényelmet és a kapcsolatot.

A felnőttek 58%-a világszerte azt állítja, hogy az éghajlatváltozás elleni küzdelem során inkább kétségbeesést érez, mint reményt, ám kevesebb mint felük cselekszik a környezetbarát közlekedési módok megválasztásakor, például az elektromos vezetés, a telekocsi vagy a tömegközlekedés választásával.

Az állandó kapcsolat korában a fogyasztók ma egyedülállóbbnak érzik magukat, mint valaha és nehezebben bíznak a társaikban és társaságaikban.


A Ford Motor Trend jelentésében, a Ford Motor Company meghatározó globális témának nevezi a bizalmat, és feltárja, hogy a vállalatok hogyan nyerhetik meg az emberek bizalmát.

„A globális változás üteme növekszik - és az intézményekbe, márkákba vetett bizalom nélkül az emberek többsége rendkívül bizonytalannak érzi magát” - jegyezte meg Sheryl Connelly, a Ford globális fogyasztói trendek menedzsere. „A fogyasztók azt gondolják, hogy a vállalatok helyesen cselekszenek, de a vállalatoknak egyértelmű okot kell adniuk nekik. A Fordnál továbbra is nagy hangsúlyt fektetünk a fogyasztók és közösségeik életének javítására, így továbbra is fenntarthatunk egy megbízható kapcsolatot, amely együtt mozgat minket. ”

Az Amerikában, Ázsiában, Európában és a Közel-Keleten 14 országot felmérve a globális jelentés arra utal, hogy az emberek képessége bízni társaikban, a közösségekben, a megválasztott tisztviselõkben és a vállalkozásokban, s mindez döntõ hatást gyakorol a napi életükre. A jelentésben feltárt egyéb fogyasztói trendek:

• Mindenki: A magányosság globális méretű járvány lett. A magányosság különösen elterjedt a fiatalok körében - a felnőttek 62 százaléka világszerte egyetért a „Rendszeresen magányosnak érzem magam” állítással, 50%-uk pedig egyetért azzal, hogy „gyakran magányosnak érzem magam, amikor mások közelében vannak”.

• A felszín alatt: Egyre növekszik az érdeklődés a fogyasztói bizalom kiépítésének láthatatlan elemei iránt. A fogyasztók azt akarják hinni, hogy a vállalatok helyesen járnak el, de el kell látniuk a függöny mögött, hogy elhiggyék. A felnőttek 67%-a világszerte egyetért azzal, hogy „Ha egy márka elveszíti bizalmat, akkor nem áll módjában azt visszahozni.”

• Stand Call: Az emberek arra kérik a márkákat, hogy a termék-alapú gondolkodásmódról az értékalapú gondolkodásmódra váltsanak - bár ez nem mindig befolyásolja a vásárlási döntést: a felnőttek 59%-a világszerte azt mondja, hogy inkább a vásárlás kényelme, mint a márka érdekli őket.

• Nagy elvárások: Az internet-kereskedelem növekedésével nőnek a márkákkal kapcsolatos elvárások is. A felnőttek 67%-a világszerte egyetért azzal a kijelentéssel, hogy „Nagyobb elvárásaim vannak a márkákkal szemben, mint a múltban.”

• A zöld paradoxon: világszerte a fogyasztók egyre inkább aggódnak az éghajlatváltozás miatt. Ez a gond azonban még nem vált sürgõssé: az emberek 64%-a, akik nem változtatják meg viselkedésüket az éghajlatváltozás elleni küzdelem érdekében, azt állítják, hogy nem tudnak változtatni.

• Identitási kérdések: Az identitás körül zajló beszélgetések és nyelv tovább fejlődik - pontosabban annak megértése, hogy az identitások mind látható, mind láthatatlan tulajdonságokból épülnek fel, mint például a szexuális identitás, az ősök, a vallás stb. A felnőtteknek mindössze 67%-a mondja világszerte, hogy „megértem a nemek közötti folyamatosság fogalmát”.
Oldalainkon HTTP sütiket használunk, a jobb működésért. További információk