A Ford és a Cold Culture ötvözi a divatot az autózással
2024.03.01
A Ford a Cold Culture spanyol ruhamárka új kollekciójának arca lesz. A „Cold Culture x Ford” az a hely, ahol a motor zúgása találkozik az utcai stílus attitűdjével – olyan ruhákat kínál, amelyek megragadják a sebesség és a szabadság lényegét az úton.
A Martina Merry és Andrés Varela vállalkozók által megalkotott
Cold Culture-t a versenypálya íveitől a kerékkialakításig minden ihlette, beleértve a
Ford Trench Jacket-et és a
Ford High Neck Zip-et is, melyeknél speciális fémszövetet használnak.
„
Ez az együttműködés több, mint a márkák uniója; ez a kiválóság és az innováció iránti közös szenvedély ünnepe.” –
mondta Jesús Alonso, a Ford Iberia elnök-vezérigazgatója. „
Nagy örömünkre szolgál, hogy a Cold Culture-rel együttműködve olyan egyedi kollekciót hozhatunk nyilvánosságra, amely az autózás izgalmas világa és a kortárs utcai stílus előtt tiszteleg.”
A Cold Culture
A vállalkozói szellem olyasvalami, ami gyakran már a gyermekkor kezdeti szakaszában megnyilvánul. A Cold Culture-t birtokló két partner esetében ez a helyzet. 15 évesen beugrottak az üzleti világba, és 20 évesen elültették a cégük magját. A zene, az utazás és a városi stílus által egyesített cég formát öltött, és a nemzeti utcai ruházat egyik vezető névévé vált. Ma már a saját webhelyükön és első fizikai boltjukon keresztül is értékesítik a te4rmékeiket.
Itt válogathatsz a készleten lévő Ford modellek közül:
Forrás: Ford Global Media