A Ford Amerika első számú márkája lett 2022. júliusban is

2022.08.19
A Ford Motor Company által közzétett 2022. júliusi amerikai értékesítési eredményei megerősítették, hogy a vállalat továbbra is az amerikai kontinens vezető márkája.



  • A javuló készletkiáramlás miatt a Ford már második hónapja az egyetlen nagy autógyártó, amely értékesítési nyereséget produkál. A Ford júliusi eladásai 36,6 százalékkal nőttek, szemben az iparági 10,5 százalékos visszaeséssel. A Ford teljes piaci részesedése eléri a 13,9 százalékot, ami 1,0 százalékponttal magasabb, mint júniusban, és 4,8 százalékponttal magasabb, mint egy évvel ezelőtt. A nyereség a magasabb elektromosjármű-eladásokból és részesedésből, az F-sorozatból és a csúcskategóriás nagy SUV-kból származik.
  • A Ford elektromos járművek értékesítése 168,7 százalékkal nőtt. A Mustang Mach-E 74,1 százalékos emelkedése, az F-150 Lightning a bevezetés óta elért legjobb hónapját könyvelhette el. Az E-Transit domináns részesedésével a Ford bevétele több mint háromszorosára nőtt júliusban az elektromos járművek teljes szegmenséhez képest.
  • A Ford hibrid járművek eladása tovább emelkedik, júliusban 35,3 százalékkal nőtt, így a Ford márka a második helyen áll a hibrid járművek értékesítésében a Toyota előtt. Az F-150 Hybrid-ből 4364 járművet, míg a Maverick Hybrid-ből 2153 pick-upot értékesítettek.
  • Eddig 66 500 vásárló vásárolta meg a Ford BlueCruise kihangosítós vezetést segítő technológiáját. A Ford Power-Up szoftverfrissítésekkel bővíti a BlueCruise-t, júliusban közel 15 ezer 2021-es gyártású F150 és Mustang Mach-E vásárlóval bővült, további 35 ezer pedig folyamatban van. A Ford BlueCruise ügyfelei 2021 júliusa óta 19 millió kilométert tettek meg az új technológia segítségével autópályán.
  • A Ford sorozatban a negyedik hónapja rekord ütemről számol be, a kiskereskedelmi eladások valamivel több mint 50 százaléka a korábban leadott rendelésekből származik. Eközben augusztus 2-án újra megnyíltak a lakossági bankok a Bronco Sport, az Edge, az Explorer és a Ranger ügyfelek számára. Néhány héttel ezelőtt újra megnyíltak a kiskereskedelmi rendelések a Ford F-150-es és a Transit modelljeire.
  • Nőttek a Ford összesített pickup-eladásai, beleértve az F-sorozatot, a Rangert és a Mavericket is, hiszen 74 034 darabot adtak el, 27,0 százalékkal többet, mint egy évvel ezelőtt. A Ford teljes pick-up részesedése a hónapban 31,6 százalék volt, ami több mint 6 százalékponttal több, mint tavaly, és ez a legmagasabb részesedés a teljes pick-up szegmensben.
  • A Ford márkájú SUV-értékesítések 70,0 százalékkal nőttek a tavalyi évhez képest – összesen 66 266 SUV eladással. A Bronco család összesített értékesítése, beleértve a Bronco Sportot is, 227 százalékkal nőtt a tavalyi évhez képest.

    Júliusban is a Ford volt Amerika legkelendőbb márkája, a gyártó modelljei iránt széleskörű kereslet volt tapasztalható. Összességében az értékesítésünk 37 százalékkal nőtt júliusban, az elektromos járművek értékesítése pedig háromszorosára nőtt az elektromos járművek szegmensében. Az F-sorozat idén először érte el a 60 ezer eladotrt pick-up értéket, a vadonatúj elektromos F-150 Lightning pedig az eddigi legjobb eladási hónapját tudhatja maga mögött. Ezek az eredmények azért is meghatározóak, mert ugyanebben az időszakban a Ford SUV-ok 70 százalékkal drágultak, illetve az E-Transit az elektromos kisteherautók szegmensének már 95 százalékát vezeti.” - nyilatkozta Andrew Frick, a Ford Blue pick-up részlegének értékesítési és forgalmazási alelnöke.

    Itt válogathatsz a készleten lévő Ford modellek közül:


    Forrás: Ford Global Media
  • Oldalainkon HTTP sütiket használunk, a jobb működésért. További információk