A Ford Active sorozat igazi sikernek bizonyult a kalandvágyó vásárlók körében – most pedig itt az új EcoSport Active SUV
2020.11.06
Egyre több ember vágyik olyan autóra, amelynek segítségével még tartalmasabbá teheti szabadtéri programjait. Ez a fő oka annak, hogy a Ford outdoor-modellszériája, az Active sorozat ennyire sikeres.
2018 óta több mint 55.000 darab talált gazdára a Fiesta Active modellből, vagyis az első Fordból, ami Active változatban is kapható volt. Az idei év első felében körülbelül minden ötödik Focust ilyen kivitelben rendeltek meg, és a vállalat nemrég jelentette be, hogy az Active-sorozatban immár a Transit Custom, a Transit Connect, a Tourneo Custom és a Tourneo Connect is megjelenik.
A European Outdoor Group (EOG) által nemrégiben elvégzett felmérés szerint az európai válaszadók 70 százaléka kifejezetten vágyik a szabadtéri programokra, 86 százalékuk szerint pedig az outdoor programok rendkívül fontosak az emberek jó közérzetéhez. A megkérdezettek több mint fele a járvány miatti mozgáskorlátozások idején mindennél jobban hiányolta a szabadtéri tevékenységeket.1
Látványos és kemény stílusuk mellett az Active modellek sokoldalúbban használhatók, ami praktikus segítség mindazoknak, akik szeretnének letérni a járt utakról; ezt szolgálják e modellvariánsok karosszéria-kiegészítései, átalakított felfüggesztésük és kormányművük, akárcsak a tapadást javító, részlegesen önzáró differenciálművük.
A Ford most bemutatta a Ford EcoSport kompakt SUV új Active változatát.
Különleges külső és belső stíluselemeinek, karosszériavédő kiegészítőinek és emelt hasmagasságának köszönhetően az autó a keményebb útviszonyok közt is megállja a helyét, így az EcoSport Active segítségével a kalandok szerelmesei a lehető legtöbbet hozhatják ki aktív életstílusukból.
“
Vásárlói visszajelzésekből Európa-szerte tudjuk, mennyire szeretik, hogy az EcoSport merész stílusa, praktikus utastere és sokoldalúsága jól illik a pörgős mindennapjaikhoz – ezért is határozott úgy a Ford európai termékfejlesztési csapata, hogy ebből az SUV-ból olyan Active változatot készít, ami még többet kínál ezekből az értékekből.” -
mondta el Szabó Attila , a Ford Magyarország ügyvezető igazgatója. „
Így ezentúl az EcoSport Active is szerepel majd az Active sorozatban, extra képességekkel szolgálva mindazokat, akik még több és még tartalmasabb outdoor-élményre vágynak.”
Egyszerűbb vásárlási folyamat
A Ford még idén bevezeti új sorozat-stratégiáját, amit úgy alakítottak ki, hogy még több értéket, gazdagabb felszereltséget és egyszerű, stresszmentes vásárlási élményt kínáljon.
Az egyes modellek ezentúl három alapvető kivitelben lesznek kaphatók. A Ford Performance izomautóinak ihletével készült ST-Line a sportos stílus rajongóinak szól; a Titanium azoknak, akik a luxust és a kimagasló kényelmet keresik; az Active pedig az olyan vásárlók számára készül, akik a maximális sokoldalúságot és a kaland lehetőségét várják el autójuktól. Bizonyos modellek – például a Puma, Fiesta és a Focus – a még gazdagabb felszereltségű X és Vignale kivitelekben is megrendelhető lesz.
A felszereltségi csomagokat ezentúl úgy csoportosítják, hogy azok a leggyakrabban választott extrákat tartalmazzák, így a vásárlók még több értéket kapnak a pénzükért, és könnyebben jutnak hozzá az igényeikhez illő felszereltséghez. A vevők természetesen egy sor külön extra tétel közül is választhatnak, hogy Fordjukat minden szempontból az elvárásaikhoz formálhassák.
“
Autóinkat úgy tervezzük meg, hogy intelligensek, élvezetesen vezethetők és könnyen használhatók legyenek, ügyfeleink pedig megérdemlik, hogy a vásárlás folyamata is ugyanilyen legyen. Új stratégiánkkal egyszerűbbé és gyorsabbá válik a megfelelő Ford megtalálása, ráadásul az autó ár-érték aránya is kedvezőbb lesz.” -
tette hozzá Szabó Attila.
Forrás: Ford Europe